top of page

Cercetașii inventivi ACȚIONEAZĂ

ACȚIONEAZĂ , este cea de-a șaptea sesiune a nivelului 3 din inițiativa CHANGE ARCHITECTS a organizației ALL GROW. În această etapă, Cercetașii inventivi și-au pus planul de acțiune în practică.

Am mers la Grădinița Excellence, un loc binecunoscut de o parte a echipei .

Mai întâi am vizitat grădinița, apoi am făcut cunoștință cu Albinuțele. Acestea ne-au prezentat câteva dintre activitățile lor: sculptura într-o felie de pepene, prezentarea unui ppt din care am aflat ce înseamnă Stilul de viață sănătos, pentru Albinuțe.

Împreună cu cei de la grădiniță, am dansat în aer liber și am petrecut câteva minute în salina grădiniței.

Apoi, ne-am îndreptat spre bucătărie, pentru a le prezenta Albinuțelor rețeta noastră de brioșe. Am omis să vă spunem că, activitatea noastră de promovare a fost făcută profesionist. Am avut alături de noi, un reporter de la Aleph News, care a luat interviu Oliviei, doamnei învățătoare și doamnei director a grădiniței.



Cât timp brioșele au stat în cuptor, am servit prânzul alături de cei mai mici copii din grădiniță. Iar la desert am servit brioșele noastre, care au fost DELICIOASE.

Astfel ca, la final ne-am declarat super încântați atât de timpul petrecut la grădiniță, cât și de faptul că, activitatea noastră de promovare a fost un succes.


85 views0 comments
bottom of page